camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

GSS

Kategori: Allmänt

en lastbil körde rakt igenom signalgrinden. jag och wittboldt ryckte ut för att snart hitta smitaren utanför byggnad 55. han förstod tydligen inte att man behövde komma till kuren innan man passerade. han hade heller inte lagt märke till några trafikljus. speciellt inte det som lyste rött mitt framför honom på grinden. jaja, han kaske var dum, men det är väl alla vid vissa tillfällen. trevlig var han iaf och huvudsaken är väl att vi fick tag på honom. nu vet han till nästa gång :)
eftersom möller och izzi är ute på fika, var vi tvungen att väcka magnusson så han kunde sitta i lc medan vi åkte på gss. alltså behövde vi en från nattgänget för att hjälpa oss på dan nu när inte några från gss är här. in your face! var lite komiskt eftersom nattgänget bråka rätt länge igår om att vi inte skulle behöva fler än 5 pers idag. fick iaf magnusson att gå med på att sova här. som tur var :)
någon har stängt av tv:n. enda ljudet man hör är fläkten från det där kalops xboxet. dags att slå på mtv och hämta te!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: