camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

LEDIG!

Kategori: Allmänt

det är jätte skönt med ledighet! vill inte tillbaka. känner starkt att jag vill bli klar med lumpen, åka till australien, för att sedan komma hem. flytta till en egen lägenhet. bo ensam. har nästan glömt bort hur det var. kommer dock ihåg att de var en dyr tid. kostar att bo ensam. är egentligen värt det dock. de tror jag verkligen. var länge sedan jag kunde köpa saker från ikea och cervera. saker till lägenheten. vill inte bo hemma nå mer! jobbigt läge ^^ säkert många som känner så.
har varit ledig i 2 veckor. tiden går så fort. plast farsan fyller år idag, ska åka till honom och brorsan på söndag innan det är dags att dra tillbaka till enköping. ah, vill inte. stackars mig :p
imorrn ska jag sova hos jessica :) har tänkt försöka lura i henne nåt roligt film maraton! sedan lördag morgon åker vi, tillsammans med en massa andra vänner till sundsvall. brink har hyrt en buss som vi ska åka med. ska vara där hela dagen, sedan åka till saana på hennes 25års fest när vi kommer hem. med henne drar vi sedan vidare till heart break. gonna be epic (;
har styrelsemöte på söndag 13.30, har mycket att prata om. orkar dock inte tänka så mycket på det nu. överbelastar min hjärna ^^
var till valbo med syskonen idag. var massa trevligt. sen kom robert och hälsade på. fick även tillbaka min efterlängtade dator. helt intakt, tack gode gud! köpte star craft 2 idag. nu kan kanske alex äntligen bli nöjd (; ska bli kul att spela också. var länge sedan jag nördade nu ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: