camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Mtv

Kategori: Allmänt

mtv måste vara den bästa kanalen på morgonen. även fast jag inte kan något om musik, liksom vem som sjäng eller skrev vad när och så vidare, så gillar jag att lyssna på den. känslan av att åka ensam i en bil med musiken på högsta volym. kan nog inte bli mycket bättre än så.
prosit! detta ständiga nysande. fick börja min dag 06.30 istället för 07.00 denna morgon. var tvungen att hämta en bil i spolhallen sedan åka och kolla låsen till kassunbyn för att senare åka dit och låsa ut en lastbil. har även hissat flaggan och suttit i lc. nu sitter jag vid datorn i lökrummet med mtv i bakgrunden. snart är det lunch. vet inte hur mycket nattgänget äter. vet dock att typ allt är slut. smöret, brödet, mjölken, skinkan, allt är slut! jag skrev därför en väldigt maffig matlista i morse som vi ska lämna in nu på lunchen :)
det strulade sig denna vecka. skulle egentligen åkt hem igår. istället blir jag kvar här. missade därför medlems- och styrelsemötet igår, utbildningen med tingsrätten idag och enkäten på skolan imorrn. just typiskt. krångligt när man bor så långt bort och aldrig är hemma. längtar till de är över. måste få lite rätsida på livet. allt känns som en stor knut just nu som jag inte kan få upp! även fast jag har naglar liksom..
men det är inte bara illa. händer en del bra saker i livet också :) önskar dock jag inte var sådan osäker person. så osäker på mig själv. hade säkert gått mycket lättare då. kanske kommer.
jag undrar hur man kan ha råd med en lägenhet i stan och gymkort, utan att ha ett jobb. skulle gärna ta emot tips där hur ni gör ^^ ni borde dock skaffa er ett jobb! bör inte kunna leva sådär. but life's not fair, right?.
tänk vad härligt det hade varit att kunna läsa tankar. livet hade varit så mycket lättare då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: