camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Nästa helg

Kategori: Allmänt

Nästa helg kommer min lillebror. längtar en massa! då ska vi åka skridskor och ha sagan om ringen maraton. kommer bli epic! har varit så orolig över honom länge. är det fortfarande. men hoppas vi bara kan slappna av och ha roligt hela helgen :) förhoppningsvis är min andra lillebror där med så dom kan lära känna varandra. vore kul om de kom överrens. dom är rätt olika, men kan gå bra :)
känner igen mig själv så mycket i maiken. helt galet. därför jag inte oroar mig över dig hjärtat! (;
jessica dock.. haha :) flytta från ockelbo! lev! sup inte för mycket! just some great advise ;)
imorrn är det fredag. då kommer gss och tar över vakten. får se vad som händer. förhoppningsvis mycket, men antagligen ingenting. vore nice med en glad överraskning. vet dock hur de brukar bli. drömde till och med om det i måndags eller tisdags natt. att jag var korkad som trodde något ^^ jaja, nu är de en bra låt. måste koncentrera mig!
får se vad som händer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: