camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

onsdag

Kategori: Allmänt

tänk att tiden kan gå så fort. både när det gäller dagar och timmar. går alldeles för fort. jag hinner inte med ^^ idag har vi skjutit massa med ak5:an. var riktigt kul faktiskt. en bra vecka har de varit än så länge :) snart får man åka hem också. bara över helgen men ändå :)

ser ut att bli utgång på lördag. blir nog nice :) ska på förbundsstämman på dagen innan. känns som det var länge sedan jag var på något sådant. vill åka på utbildningar. har bara varit massa möten på senaste tiden. funderar på att ta jägarutbildning. kan göra det här på regementet. skulle inte vara helt fel faktiskt. kunna skjuta hagelbössa liksom. jag som en bonde borde ju redan kunna det ^^

jag har typ tappat känseln i höger lår. galet läskigt. märkte det när jag skulle klia mig. vilket också är väldigt konstigt hur jag kunde tro att det kliade när jag inte hade någon känsel (;

har jätte ont i axlarna efter utrustningen. var länge sedan vi hade på den så här länge. måste börja träna att springa med den. ska bara orka ta mig för det liksom. you know the story..

den 26e feb har vi besöksdag här. har bjudit hela släkten, hoppas de flesta kommer iaf! känns som att de är på tiden att dom får se vart jag spenderar nästan all min tid och vad jag gör. borde även få låta dom springa lite med utrustningen. maha!

nu kommer jag ihåg varför jag alltid klippte mig när jag började få långt hår. långt hår är jobbigt! man måste borsta det typ hela tiden känns det som. mitt förra hår behövde jag aldrig borsta! man måste torka det med handduk, helst hårfön, och de blir aldrig torrt. mitt förra hår blev torrt typ på en gång. visst de kanske är fint, men de är i vägen och de är jobbigt :p kan inte göra mina vanliga frisyrer heller. liksom bara låta det vara, sätta i två snoddar eller göra två toffsar på sidorna. nu måste jag sätta upp de i en ful knut för att det inte ska vara jobbigt. får se hur länge jag behåller de ^^

nu måste jag kolla var f skriver ;p laters!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: