camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

ytterligare en "dagen efter"

Kategori: Allmänt

har kommit fram till att jag antagligen inte kommer att kunna ha en vit månad. ska sluta fundera så mycket och bestämma mig för saker. sluta planera varenda dag i mitt liv och försöka styra allt som händer. man kan omöjligt bli lycklig av det. jag har alltid i stort sett gjort vad jag vill, när jag vill. ska fortsätta med det, men utan att planera det i förväg. försöka leva mer spontant. kommer nog dock bli svårt. vill alltid hinna med så mycket som möjligt på kortast möjliga tid. ska trycka in allt och alla. borde bränna upp min kalender. skulle vara epic! kan dock inte göra det eftersom jag då helt säkert skulle missa möten, utbildningar och annat. går liksom inte. hmm. borde ju kunna dra ner på allt planerande iaf. ska försöka. sen är det ju allt tänkande. vet att philip tycker jag ska sluta tänka så mycket, på allt, hela tiden. jag vill det också. bara så galet svårt. är inte bra att tänka så mycket som jag gör. jag tar åt mig av allt, funderar och kan utveckla den mest obetydelsefulla mening till något riktigt negativt riktat mot mig. vet inte om någon kommer fatta den där meningen. tror inte ens att jag gör det, men sak samma.

har sett bilderna från besöksdagen igår och skäms något rejält. ser man verkligen ut sådär liksom? åtgärder MÅSTE vidtas! helt klart. håret är värsta katastrofen :p känns som att jag lagt på mig en massa vikt också. fett, inte muskler ^^får göra något åt det med.

jag tycker inte om att philip känner som han gör. jag blir ledsen och vet inte vad jag ska göra. eller säga. jobbigt läge liksom. trodde inte att så fina människor kunde ha sådana problem. för han ÄR fin. galet till och med. han är galen som tror annat. älskar hans sällskap också. mår bra när han är i närheten liksom. vet inte varför, eller vad det betyder. bara är så.

hade en helt galen natt igår. fett kul verkligen :) orkar inte beskriva detaljer. som man kan börja komma på här så är jag bakfull idag. något! ont i hela kroppen typ. men det var värt :) hade jätte kul ute med grabbarna igår. synd att möller inte följde med bara. hon mådde dåligt och somnade vid 21, duktig som hon är :) vill åka och hälsa på henne en helg sen. eftersom jag är som jag är, så kommer jag säkert att sätta mig och bläddra i min kalender, kolla efter ett datum jag kan åka dit.

älskar mina småkusiner. så otroligt söta. dom har en ny hamster som heter trassel, efter filmen. vi såg den idag by the way. helt okej. lyckligt slut, så klart ^^overklig och mycket sång, som i alla barnfilmer. men ja, helt okej!

jag tycker om att prata med johan. vi kommer bra överrens. skulle vilja umgås med honom mer. liksom utanför arbetstiderna. synd bara att läget är som det är. förhoppningsvis löser det sig med tjejen så han kan umgås med mig.. att förhållanden alltid ska vara så komplicerade.

har tvättat mina civila kläder idag. nu känns det verkligen som att jag bor här. vill mucka! galet mycket. känns som att jag bara går och väntar på att mitt liv ska börja.

det ska tydligen vara bra att prata med psykologer. dom ställer rätt frågor och man får chans att prata ut. det här är mitt ställe att prata ut. duger fint så länge.. vi sitter och kollar på harry potter. jag har aldrig varit något stort fan av de filmerna faktiskt. vet inte varför. tror jag ska gå och duscha nu innan middagen istället. skulle ju behövas. måste få lite rätsida på mitt hår dessutom.

kan inte sluta undra om this is it. kommer allt bli som det var innan nu när veckan är över? kommer vi inte ses mer? vet inte ens vad jag vill. kan inte läsa dig det minsta, och det skrämmer mig. vill inte fråga eftersom jag inte vill ha fel svar. tar då hellre avstånd och låter det vara. inte för att det gör saken bättre. jag förlorar vilket som

Kommentarer


Kommentera inlägget här: