camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

58,6

Kategori: Allmänt

imorse när jag ställde mig på vågen vägde jag 58,6 kilo. rätt nöjd faktiskt. så länge jag ligger under 60 är det ingen fara liksom (; magen känns lagom platt och livet rullar på liksom. vill dock ändå ha en ännu lite trim kropp till sommaren. ska inte behöva skämmas i bikinin (;
min frukost idag blev 2 ägg och en kopp te. eller ja, nästan två ägg, nästa allt följde med skalen. gick inte så bra för mig att skala med andra ord ^^ teet hare jag inte fått i mig än. är lite seg idag. låg uppe och läste ut min bok igår. blev vär att somna runt tre tiden eller så. vaknade därför rätt sent. typiskt ^^ har iaf duschat och ätit, så nu blir de att hälla i mig teet, springa upp och borsta tänderna, gå ut med hundarna på långpromenad, och sedan börja med dagens ärenden :)
mitt te är fortfarande på gränsen till för varmt. jobbigt när man har bråttom på morgonen liksom. måste komma ihåg att dra igång vattenkokaren det första man gör. hunden sitter och stirrar på mig. ser ovanligt ledsen ut. tror hon vill ut och gå. aaron springer runt i sin egen lilla värld som vanligt. men jag vet att han kommer börja skälla, hoppa och bli extremt glad när jag reser mig och han förstår att vi ska gå ut. söta hundar, javisst, dock lite jobbiga. får noll privatliv liksom. spelar ingen roll att man har dubbelsäng, man får ligga och skeda hundar vilket som. det jobbiga är att dom alltid ska ligga på en, inte bredvid. men men, klarar familjen av dom varje dag så ska väl jag orka med dom den lilla tid jag är här :p
ne nu måste jag komma igång. ha de bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: