camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

aldrig nöjd

Kategori: Allmänt

varför är det så? att man alltid vill ha det man inte kan få och inte vill ha det som man har. t ex nu med mig hårfärg. färgar håret hela tiden eftersom jag tröttnar. känns som jag tröttnar på allt hela tiden. ska bli kul och se hur ofta jag kommer byta jobb i framtiden ^^ ne men iaf, när jag är blond vill jag bli mörk och när jag är mörk vill jag vara blond. därför brukar jag alltid göra så att jag är mörk under vinterhalvåret och ljus under sommaren. men nu har vintern bara börjat och jag har redan tröttnat på det mörka håret. funderar på att iaf göra lite ljusare slingor. inte konstigt att mitt hår är typ dött och i stort sett slutat växa. man kanske inte kan tro att det är möjligt, och jo visst mitt hår växer, men det är verkligen inte mycket! typ inte alls. jobbigt värre :p
men men, får se hur jag gör :) blir ju alltid bra till slut, eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: