camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

ångest, och mer där till..

Kategori: Allmänt

hej hej!
igår var det fest hos syrran! kom en massa folk och det var galet trevligt. jag som älskar ölspel fick lära mig ett nytt vilket är ett stort gilla (om detta nu hade varit facebook), woho (; men sen blev man ju självfallet för full, slutar tänka med hjärnan, och gör misstag. som vanligt! var inte ett litet denna gången heller. kom överrens med jess idag att vi ska fly byn, flytta till uppsala snarast! eller sthlm. tänkte sätta mig ner och söka lite jobb nästa vecka. INTE i gävleborg. har gjort mitt här känns det som ^^ vet att jag har mina nämnder och så här så blir väl att åka hit för dom. passa på att träffa familjen och vännerna då med.
jag förstör allt jag ser och rör på. nej men jag sårar mina vänner. alltid. de är inte okej.
natten var härlig iaf! somnade vid halv 7 eller något sådant. efter att jag lagat all jessicas mat och sedan bara ätit lite grann för att sedan slänga in resten i kylen! grattis, matlådor till dig! kevin tyckte det var för starkt. vekling. (;
dagen efter åkte iaf jag, jessica, meuller och kevin till atalanta och käka go pizza. precis som förra helgen. snyggt gäng vi är ^^ meuller åt inget som vanligt. fattig som han är. sök jobb och flytta med oss till uppsala! ska säga de till dig nästa gång vi ses (;
sen släppte vi iaf av meuller hemma hos sig innan vi andra drog till gävle. där släppte vi av kevin i farliga sätra. jag låste dörrarna ^^ vet aldrig vad som kan hända där!! :O haha ne men de var bara på skoj, såklart :)
jag och syrran drog vidare till söder där vi hämtade upp maiken och felix. gick hem till jonas och hämtade katten som han inte kan/vill ha längre. så felix fick den istället :) har döpt den till stekarn, för han är fett stek! (;
resan fortsätter till valbo där vi handlar leksaker och godis till katterna :) maiken handlade även något spel till hundarna. vet inte hur det ska fungera men ja, de blir nog bra ^^ var även in på dressman. felix köpte kostym. fett stilig han blev!! allvarligt, totalomvändning. när vi kom in i affären hade han mjukisbyxor hängandes under rumpan. liksom kom igen felix! haha (; ne men du är gullig grabben!
jag köpte tre slipsar till som han kunde ha. blev en lite sen födelsedagspresent :)
jag lyssnade även på ett meddelande som jag hade fått inatt av oppmans kompis, dan. var ett mycket intressant meddelande som fick både mig och min lillasyster att vika oss dubbla. i stort sett. galet gulligt var det iaf. har inte ringt honom som han bad mig göra dock. haha :)
vi blev hungriga av allt shoppande så då tog vi drive in på donken ^^ felix bjöd oss, gullig som han är :) jag tog nuggets och hot wings. mums!! efter valbo blev det sandviken! handlade mat på willys. efter tog vi drive in, igen! de var meuller som skrev och var hungrig så vi köpte med oss en burgare hem till honom ^^
ÄNTLIGEN kom vi iaf hem till lingbo :) då blev de att kolla lite på tv, se till att katten gjorde sig hemmastadd, och ja, vi spelade även warcraft. tre olika sorters också vilket det tydligen finns. blev helt förvirrad. men ja, kul var det inte. kanske gick in med fel inställning till det från början men ändå. håller mig nog till de gamla klassikerna, diablo, starcraft och age of empires (; blir dock nästan aldrig något spelande nu för tiden. kanske har jag vuxit ifrån det ^^ min lillebror vill att jag ska köpa starcraft 2 och spela det med honom. visst vore det väl kul, vet bara inte när jag ska ha ork och tid att spela ;p ska iaf åka ner till honom på torsdag och vara där hela helgen. sen åker jag till pappsen i uppsala på söndag!
på tal om pappa så har han erbjudit sig att skaffa större lägenhet i uppsala! en som jag kan få egen ingång till och eget badrum! eget rum också såklart (; låter iaf toppen! de blir istället för en studentlägenhet som jag annars tänkt fixa. så om han är allvarlig i sitt erbjudande och allt går vägen så flyttar jag till uppsala så fort det blir klart! känns underbart bra! måste fly från allt ockelbodrama ^^ blir även närmare till enköping :) hoppas på att jag ska få ett deltidsjobb där också som väktare. så jag kan plugga på högskolan och jobba efter lumpen. denna tjej har drömmar (;
imorrn ska jag och jess åka hem till emelie i bergby. ska bli jätte roligt! var för länge sedan vi umgicks nu. saknar henne en massa :) sen på tisdag ska jag tatuera mig. rosa pantern på foten :) sedan yoga med syrrorna, och sedan middag hos jonas. lyx middag till och med! kött och pommes, som vanligt ^^ lovar att han kommer be mig köpa med mig det också. de gör han jämt. tänker dock inte godkänna! :p
har inga planer för onsdag än så länge. så ring, ring och fajtas om en dag med mig! haha ;)
nu ska jag se film :)
kokho kokho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: