camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

besviken!

Kategori: Allmänt

vi gjorde hemlig tomte bland oss i rummet, så alla 8 skulle få en varsin att köpa julklapp till. jag fick en bok av hamza, tack en massa! :) meeen, jag köpte 3 par gulliga sockor i snygga färger och med söta figurer på till linus, som han bara lämnade på bordet! sket i dom totalt och åkte hem. inte vidare tacksamt. jag som lade ner så mycket tanke i dem. skulle köpa liknande som jag har eftersom han sade att mina var så grymt fula. och så sa han faktiskt att han också ville ha sådana. eller ljög du? :O inte okej ;D förresten så är dom grymt söta och sköna så om inte han tar dom imorrn när han kommer så tänker jag det (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: