camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

dag 2

Kategori: Allmänt

idag träffade jag och alex min mamma, moster och kusin i vasaparken. de åkte skridskor och även jag fick prova lite. skridskorna var en storlek för stora så gick lite dåligt. ja, jag skyller på det. helt ärligt gick det jätte dåligt. jag är ingen höjdare på skridskor. bbehöver verkligen öva. måste dock säga att min mor var värre än mig. pinsamma vi är ^^

efter det gick vi till ett kafé och tog en fika. sesan var vi alla tvungna att dra oss till vårat. dags för lunch liksom (;
efter lunchen spelade vi star craft 2. alex dödade mig typ på en gång. måste verkligen köpa det där spelet och öva. öva öva öva :)

sedan åkte vi till ett annat kafé på kungsgatan och fikade, igen. ja mycket fika, men de är fett mys! köpte med oss en varsin pralin hem :) gick även in på örtagubben och gjorde lite hälso-inköp. sedan åhléns för ett lite mer feminint inköp :) ska lägga in lite bilder så fort jag kommer på hur man gör, teknisk som jag är. hehe

alex vägrar vara med på kort, så har mest sådana där han gömmer sig. men har lyckats få till någon bild när han inte hänger med (;

mamma ringde och ville att jag skulle läsa en vers i en dikt på mormors begravning. sa att jag skulle göra det. får se hur de går..

drömde om dig inatt. först bra dröm, sen gick de åt pipan. typ som vi har det i verkligheten, fast mer extremt åt båda hållen ^^

grabbarna är fortfarande på kryssning. saknar min dator. funderar på att köpa mobilt bredband. beroende av internet liksom. inte dåligt heller. iaf, ta hem den med liv i behåll! alltså inte kasta den överbord. ojoj. får ringa dom imorrn och kolla läget (: har försökt ringa både igår och idag, finns ju ingen täckning ute på havet såklart. de borde dom göra nåt åt :)

tror jag ska öva lite på star craft.
laters

Kommentarer


Kommentera inlägget här: