camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

ett bra år

Kategori: Allmänt

japp, detta är ett bra år. av flera anledningar. detta år kommer jag att mucka, woho! jag kommer även att fylla 20år, ännu mer woho! dessutom kommer jag att spendera en månad i australien med sara :) förhoppningsvis kommer jag även att börja plugga och hitta mig en lägenhet i sthlm eller uppsala. så det kommer att bli ett spännande och händelserikt år för lilla mig :)
kommer antagligen att stå och hänga på dörren till systemet på min födelsedag. jag fyller ju härligt nog på en fredag :) dock fredag den 13e så vi får ju se hur det går :p
jag har äntligen bestämt mig för att köpa en htc. har tröttnat totalt på min gamla nokia ^^ ska bara fixa fram pengarna först (;
jag har fått tillbaka min minidator, sköööönt! lite komiskt eftersom en kille jag inte träffat (förrän jag hämtade datorn) har haft den hemma hos sig sedan i somras. galet!
enligt min bok är det okej att sola solarium ibland, yay! man ska heller inte dricka mjölk, ännu mer yay eftersom jag inte tycker om mjölk ^^ men man ska heller inte dricka bubbelvatten, vilket är rätt typiskt eftersom jag inte tyckte om det alls för ett år sedan men nu älskar det. speciellt svårt nu också eftersom vi fått en massa loka flaskor till vakten. that's right flaskor, inte burkar. storslaget!
idag bröt jag mitt nyårslöfte. persson tvingade mig! hon fyller 20 och insisterade på att alla skulle äta tårta. en prinsesstårta och en daimtårta. åt en liten bit av varje och fick ont i magen, typiskt! men de var gott :)
fia fyller också 20 idag, massa grattis till dig! :)
nästa fredag har vi glitterfest hemma hos loyes pappa. har glitterfest varje år. detta är första året jag inte pallar att hyra lokal :p kommer hem på fredagen liksom och måste tillbaka till enköping på söndagen så har inte riktigt tid eller energi att lägga ner på de där. hoppas dock att folk kommer lite glittriga i år istället för att bar aha med sig lite julgransglitter (; blir nog toppen! ska bli galet nice att träffa alla. blir ju inte av lika ofta längre liksom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: