camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

kära bloggläsare!

Kategori: Allmänt

jag är usel på att läsa andras bloggar. helt ärligt förljer jag inte någons, inte ens mina bästa vänner. jag tycker de är segt, tar mycket tid, och tar mig aldrig för att göra det. ringer eller skriver mycket hellre till personen och kollar läget liksom (; meeen ja, de är ju kul ändå att så många är intresserade av att läsa min sörja och få vara med om vad jag gör varje dag ^^ jag dömer er inte för att ni är nyfikna, uttråkade, stalkar, eller vad de nu är. de är jätte roligt, verkligen! hehe (; det jag vill komma fram till nu då iaf ÄR att om ni nu ändå är här, tar er till att läsa det jag så fint har skrivit, så kan ni vill lämna ett fint märke eller kommentar också? blir mycket roligare för mig då (; är rätt frustrerande att se att 30 pers har kollat en dag men man har ingen aning om vilka ^^ och om mitt liv nu är så tråkigt att det inte finns något att kommentera på, läs inte då! haha (; min syrra sa till mig igår att hon inte ens visste att jag hade en blogg. älskar det, helt underbart! haha :)
neeee, nu ska jag läsa lite ur min bok tror jag. eller inte. borde sova. ska åka till obo halv 11 imorrn. PALLA :p "mitt" rum ser ut som skit förresten. har ingen plats för mina grejer ändå så låter dom ligga överallt. mest prylar är det i sänge. tur man har stor säng. jag får ju plats iaf, huvudsaken det (; hundarna tycker inte att det är lika trevligt att ligga på så mycket prylar så dom har valt andra sovpltser. good for me! (; vet att jag kanske bör städa, men orkar inte bry mig. just av den anledning att jag också vet att ingen kommer hälsa på. vem skulle ta sig ända till lingbo bara för att få träffa underbara mig liksom? speciellt när jag så mycket hellre åker till er (;
blir ni lika glada som jag av att höra telefonen plinga? jag blir på bra humör direkt! utan att ens veta vem. det är alltid roligt att gissa innan vem det är. brukar NÄSTAN alltid ha rätt ^^ och NEJ det är inte för att det endast finns en person som vill skriva till mig! hehe (; det jag vill säga med detta är att messa mig! do it! just to make me smile (;
mitt liv går upp och ner. pendlar varje dag, hela dagarna. och trots det som hände, så känns det helt okej just nu :) kanske av den anledning att jag ska flytta till uppsala snart förhoppningsvis. kanske är det för att jag har långledigt. jag vet inte. men det känns i varje fall helt okej :)
jag vet, jag gör alldeles för många smilegubbar. hela tiden nästan blir det att jag gör en. men det vore inte jag utan den okej! ni kan ju inte se mitt face in action just nu så ni får liksom föreställa er av gubbarna. nu kan ni ju kanske tro att jag flirtar med precis alla som läser precis hela tiden men nej! är bara glad av mig you know. var faktiskt en gång jag skickade ett mess utan gubbe och fick ett svar där han frågade om jag var sur. endast för att jag inte hade gjort en gubbe. så nu gör jag gubbar så att alla kan se att jag INTE är sur eller på dåligt humör. haha, weird, jag vet (; (; (;
sov gott! I know i will (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: