camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

kokho kokho

Kategori: Allmänt

var på bio i gävle igår med emelie, jocke, evelyn och andreas. man måste älska att vara 5e hjulet! helt okej faktiskt. hjärnan som gör det inte okej. det var iaf the green hornet. helt okej film. var inte hemma förrän 1 igår typ så blev lite sent. men de var trevlans! satte upp lite tapeter hos emmie. vart jätte fint. mest hon som gjorde och jag var hjälpreda, men ändå! sedan gjorde hon klart mitt hår. är riktigt nöjd med det faktiskt. men det är mycket lättare med kort hår måste jag säga! får se hur länge jag har i det.

har börjat äta omega 3. ska vara bra liksom. fårse om jag märker någon skillnad. sov typ 11 timmar inatt. jag som hade tänkt åka tidigt i morse. helt omöjligt. jag som typ alltid ställer väckarklockan, även på helger. var faktiskt riktigt skönt att få sova ut. tror det behövdes!

lyssnade på radion igår på vägen hem. p3 suger! jag menar det. har alltid ogillat p3. dom pratar ständigt! hört talas om musik? jag vill ha musik. speciellt när jag är själv i bilen. hög, bra musik ska de vara. p3 kan inte leverera. brukar därför alltid bli rock klassiker. den kanalen är bra. nästan alltid musik. i like it!

har kommit fram till att helljusen på mammas bil behöver bytas. spelar ingen roll om dom är på för de gör nästan ingen skillnad. inte bra. lika så jessicas torkarblad, helt värdelösa. rutan blir skitigare än den var innan liksom. inte heller bra! i för sig ska jag väl inte säga något, min bil står avställd och parkerad utanför vårt gamla hus. har stått där några månader nu. borde nog sälja den. tar i tu med det i vår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: