camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

morgondagens schema

Kategori: Allmänt

ska snart sova. blir bara så beroende av datorn när man väl är inne. speciellt när den är så liten att man kan ligga i sängen och ha den på magen :p
ska läsa lite sidor ur boken, sen sova tänkte jag.
imorrn blir de att ta en sväng med hundarna, minst 30 min tänkte jag :) sedan hämta in ved, tvätta, läsa igenom papper och mail, handla och tvätta, simma och sola tänkte jag hinna med också. har även fått en lista av mamma med lite ärenden att göra. telefonsamtal och liknande. ska bli kul ^^ är skönt att ha lite saker att göra när man är ledig. börjar klättra på väggarna efter bara några timmar annars :p
på onsdag ska jag tatuera mig. en ofärgad rosa panter på foten ^^ låter lite komiskt. var pappas favorit så den är för honom. är annars inte så stort fan av att tatuera in sådana slags figurer. men det blir symboliskt liksom.
kollade på studentlägenheter i uppsala idag. vill man ha en schyst på 40kvm så kostar det typ 4200 i månaden. helt galet. vart får man dom pengarna ifrån om man är student liksom? vägrar ta lån. räntor är inge roligt alls. vill inte bo hemma nå mer heller. efter att ha bott hemifrån några år, sedan behöva flytta hem igen, så vill man inte stanna hemma länge liksom. blir som en tillfällig lösning. mestadels av mina prylar är i kartonger ute i boden. längtar tills man får nåt eget och kan slänga fram allt, kolla på gamla minnen :) skulle gjort de nu men är alldeles för mycket snö för att komma ut där.
kanske måste skaffa mig en room mate om det ska gå ihop, men de är de värt. kanske inte ens blir uppsala jag flyttar till. fast ska man plugga så är de nog där. eller i lund kanske, men det är så långt bort. skulle inte palla att vara så långt ifrån alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: