camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

nyår.

Kategori: Allmänt

var upp på taket på tolvslaget. drack alkoholfri champange, rökte en cigg, tände tomtebloss och kollade på fyrverkerierna. skulle kunna vara fett mys och romantiskt, helt klart! :) ne men de var trevligt. ringde lite roliga samtal till fulla lumpenvänner (:
nu är det mest segt. längtar hem. åka skridskor och pulka :)
mitt nyårslöfte har börjat! ska inte dricka läsk eller saft, helst inte oboy heller. inte äta godis, chips, glass, bullar, kakor eller något sådant förrän min vikt är nere i 57, eller tills jag är nöjd ^^
det är frustrerande att vara politiker, det är faktiskt det! är inte så enkelt som man kan tro. allt måste vara formellt, sägas rätt och så. måste uttrycka sig på rätt sätt, vara vid rätt tillfälle och blaha blaha. inget är lätt överhuvudtaget! det jobbigaste är nog pressen man får på sig, att inte avsluta saker utan klara allt, och bete sig på rätt sätt. när polarna vill göra knäppa eller busiga saker, så tänker jag bara på att det går ju inte! så kan man inte säga eller göra. alltid tänker man på vad man säger och hur man beter sig. vad som är lämpligt. vill vara vanlig ungdom med tokiga idéer och knäppa uttalanden. jag vet att jag kan vara det. har ju valt detta själv. världen fungerar bara inte som jag vill att den ska. eller nej, fel. människor i största allmänhet tänker och beter sig inte som jag vill att dom ska. men man kan ju inte förstå alla eller bestämma över någon precis ^^ men en del situationer och ageranden kan vara så frustrerande att jag inte vet vart jag ska ta vägen. egentligen bara därför jag vill vara politiker, för att förändra. till det bättre, enligt min synpunkt iaf. sen har ju alla olika såklart. får se om mina idéer och tankar går hem (; ibland tvivlar jag starkt. många verkar tänka helt annorlunda än jag ibland. kan ju inte säga vem som har rätt heller. jag tycker ju förstås att det är jag, hehe ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: