camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Ockelbo

Kategori: Allmänt

vår by går under. blir bara frustrerad och förbannad när jag hör folket yttra sig. hur kan man tänka så? eller bete sig så? shit alltså! inte så konstigt att byn går under och alla flyttar. allt är skit helt enkelt. styrningen lär ju ta en stor vändning om det ska bli någon skillnad. skulle vilja ta familjen och flytta där ifrån så man slipper skiten. sluta försöka och istället låta dom förstöra sig själva. känns så meningslöst ibland. hur ska vi kunna ändra på något när vi är så få och dom så många? och hur ska vi kunna växa när de är så trångsynta och rent av gnälliga!? vill förändra och göra samhället bättre, men lite hjälp tack!? galet besviken är jag verkligen. men ja, som mamma säger, vi ger inte upp. så lycka till, till oss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: