camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

självgoogling

Kategori: Allmänt

har ni någonsin googlat på er själv? jag gjorde det nyss och hittade en artikel och bild från när jag jobbade i gallerian i gävle en "tjejkväll". var lite roligt :) hittade också från när jag gick brandmansutbildningen i somras. annars brukar man bara hitta från facebook, bloggen och politiken typ. de är ju inge roligt alls :p det är lite roligt vad man kan hitta. mitt namn fanns under en rubrik där det stod: låtskrivare lockas till gotland. eller nåt sådant. eftersom jag inte skriver låtar så förstår jag inte hur jag kunde hamna med där ^^ det är riktigt skönt att vara den enda med mitt namn faktiskt. behöver inte blandas ihop med någon liksom. blir av en egen sort. men det har nog alla redan märkt att jag är ;p
imorrn blir de fest hos syrran. kanske sover där. vore mys :) ska dock inte dricka något. försöker som sagt hålla mig nyttig och hälsosam, och bli fit till sommaren i australien (;
joggade 20 min idag, de kändes bra (: någonstans på vägen iaf. tänkte försöka komma upp tidigt imorrn också, gå till gymmet som finns här. har aldrig varit där och de är bara några hundra meter här ifrån så de är verkligen dags!
idag åt jag två ägg till frukost, en kopp hälsofil till lunch, kött med grönsaker och lite keso till middag och jordgubbar till efterrätt. det har gått riktigt bra faktiskt. druckit några koppar te i mellan åt också. är dock svårast nu. är alltid på kvällen/natten jag brukar trycka i mig all skit. massa mat och godsaker brukar de kunna bli :p men ska försöka hålla ut ^^ läsa lite i min bok och sen sova. syskonen sitter på övervåningen och spelar warcraft 3 eller nå sånt. jag orkar inte vara med. tänkte försöka somna i hyffsad tid. dessutom är jag så dålig så jag bara dör hela tiden. blir inte roligt för någon, hehe (;
god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: