camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

sluta handla!

Kategori: Allmänt

internet är farligt. iaf för min plånbok. få mig att sluta handla nu! måste spara till min flygbiljett. jag är inte duktig på att spara :p
har förresten åkt snowboard två gånger nu efter jul. båda gångerna har jag ramlat och gjort illa svanskotan. gör fortfarande ont från sista gången. inte okej! ^^
om två veckor är jag ledig en hel vecka. snacka om att jag ska glassa :) och vissa som har varit ledig 4 veckor, dom vet inte hur bra dom har det. jag i stort sett bor här. inte konstigt att man ledsnar liskom, halluuu :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: