camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

sömnlös tjej

Kategori: Allmänt

jag vet, jag är extremt dryg som aldrig går och lägger mig! väljer att sitta och skriva i min astråkigt blogg istället! woho (; men grejen är att jag kom på ett viktigt faktum som jag vill dela med mig av. detta är att min födelsedag är mindre än 4 månader framåt! :O I know, right?! jag fyller faktiskt 20 och det är en mycket stor dag i en persons liv. ja systemet, men även så kommer man ur dessa hemska tonåren som jag sååå har tröttnat på. dags att bli kvinna liksom. stor grej. och ja jag vet vad ni tänker, milla är långt ifrån kvinna. och ja, det kanske är sant. men vem vill inte vara ung för evigt? (;
nu kommer vi till det viktiga, woho! jag tänkte ge er god tid nu att fixa med alla mina underbara överraskningar och presenter till min födelsedag! tänker skriva ner alla roliga saker jag önskar mig här och nu, så ni skulle bara våga komma till mig sen dagen innan och fråga vad jag vill ha. nu har ni nästan 4 månader på er att fixa den perfekta presenten! borde nästan ha en tävling om vem som kan fixa den bästa. kan bli kul. för mig iaf, hehe (;
okej, jag vill ha:
mc lektioner - för hur coolt är det inte med mc? ska lätt ha en när jag blir stor ^^
segling - jag vet, det verkar rätt jobbigt att göra det. men vi behöver inte åka någonstans! bara att ha varit på en segelbåt, legat där fram topless medan solen steker, de duger fint de! (;
åka gokart - bara för att det är hur kul som helst!
hemlig resa eller aktivitet - bara för att jag älskar överraskningar :)
simma med delfiner - måste ju vara alla tjejers dröm. eller?
bli hypnotiserad - inte för att dom ska få mig att göra nå galet. mer för att kanske minnas saker man glömt eller tänka djupare. som att jag skulle kunna tänka djupare. jag är typ född för att tänka för mycket! ;p
paintball - bara för att det är roligt
klättra klättervägg - verkar också kul. jag rekommenderar denna eftersom jag vet att många vill se min magnifika bakdel från det läget (; haha, ne nu ska vi inte vara så.
campa - äventyr var ordet! helst någonstans där det inte finns mygg. kanske inomhus? (;
massage - avkoppling, javisst!
manikyr - för att alla tjejer antagligen måste ha gjort det en gång. och fina naglar kan väl aldrig vara fel :)
alborgen - för att det är barnsligt kul och för svårt! jag behöver öva. kan småbarn så måste väl jag också kunna!
spa - hur nice hade inte en spadag eller helg varit? typ awesome
tid med psykolog - bara för att det antagligen kan behövas. mest är de nog intressant.
tågkort! - behöver alla slags tågkort för att kunna resa runt och hälsa på alla. när jag muckat kan jag ju inte åka på de kortet mer, you know.
zoo - dags att lära sig vad det finns för djur?
museum - kan bli kul. iaf intressant. förhoppningsvis. hehe :)
träningsläger - jag vet, jag är inte tjock. men gud vad kul att ha någon som skriker åt en och tvingar en att träna flera timmar om dagen! ska dock få äta alla smaskigheter. det går ju liksom inte att vara utan :)
utlandsresa - älskar solsemestrar
road trip - underbart roligt! spelar ingen roll vart. bara att vara instängd i en liten bil med mina vänner med hög volym ett tag är en nice känsla!
paintball - för vem vill inte spela paintball?
jag är mycket väl medveten om att i stort sett inget av dessa är gratis och att typ alla mina vänner och familjemedlemmar är fattiga. sååå jag tänker helt och håller roligt nog betala för mig själv! så länge någon hänger med så jag slipper göra alla dessa awesome stuff ensam! :)
oj vad klockan var mycket helt plötsligt! :O dags att sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: