camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

the perfect guy

Kategori: Allmänt

har nu varit singel i typ ett och ett halvt år. helt galet länge. iaf enligt mig som typ aldrig varit singel förut ^^ älskade livet som singel i början. kunde göra vad jag ville, köpa vad jag ville, möblera och agera efter endast mina egna tankar och idéer. utan att behöva ha någon annan i åtanke liksom. var helt fri och kunde göra precis som jag ville. eller ja, det tog väl ett år innan jag fick göra nåt jag ville men nu är de bra. riktigt strul var de där ett tag. kommer nog aldrig riktigt förstå vad det handlade om. men men, är bara glad att det är över, äntligen!
iaf så har man ju tröttnat på singellivet nu. kanske inte helt, vill nog bo ensam ett tag och så med mina egna prylar. men man saknar närheten, you know. trött på att vara ensam. verkar dock vara för kräsen för att någonsin kunna haffa ^^ dessutom verkar alla bra killarna vara upptagna, eller alla intressanta killar för mongo och svåra att förstå (;
ne, efter allt strul i förra förhållandet så kommer det nog ta mycket för mig att gå in i ett nytt. han måste vara värd det liksom (; typ komma med överraskningar, och gilla olika aktiviteter. få mig upp från soffan liksom! hehe :) men bara dom egenskaperna verkar vara omöjliga att hitta hos männen i detta samhälle (;
helst någon som inte röker, för jag vill inte göra de nå mer. tror jag :p
får inte dricka för mycket heller. måste kunna ha vita helger liksom ^^
måste kunna festa på olika håll också, kan inte vara för limmade liksom (; kanske borde skriva upp mig på en dejting sida, haha :p
ne jag håller tummarna för att hitta någon snyggning i australien(; är dock galet lång tid till dess. mer än 5 månader. hur ska jag palla? ^^
haha, skriver på face med alkoholpåverkade måns, förstår typ hälften av vad han skriver ;D förstår att han varit på krogen iaf :)
ne, nu får det vara med allt drömmande, inte tid för sådant! :p har förresten köpt en bok om hur man ska äta. skulle nog aldrig läst den. don´t get me wrong, den är as bra, bara det att man typ inte får äta någonting. och det fungerar verkligen inte här i vakten :p men man kan ju göra sitt bästa.
nu blir de chill! sweet dreams

Kommentarer


Kommentera inlägget här: