camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

bye bye birdie

Kategori: Allmänt

har bestämt mig för att hoppa av sociologin. mycket intressant och rolig kurs, men har inte alls tid. speciellt inte nu när jag börjar jobba heltid. kommer inte att kunna gå på seminarierna, eller föreläsningarna. kommer ha svårt att ens kunna göra klart engelskan som det ser ut nu. måste skriva en discussion essay innan tisdag, vilket jag tydligen har väldigt svårt för att ens skriva på. har gjort inledningen idag iaf. alltid något ^^ på det skulle jag haft en prov i sociologin på måndag, på en bok som är större än harry potter böckerna. inte för att jag har läst harry potter men jag antar att de är rätt tjocka :p
jag klarade iaf tentan på statskunskapen, så den kursen på 15hp är nu klar. känns jättebra. behöver bara klara engelska kurserna nu också. kämpa kämpa!
på torsdag åker jag och jessica till prag, kommer hem på söndag och sen börjar jobbet på måndag. tiden går så himla fort. känns som det är på snabbspolning och jag får svårt att hänga med :p men det ska nog gå vägen!
nu måste vi sova. kl 14 imorrn kommer nadas släkt och ska fira hennes födelsedag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: