camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

flopp

Kategori: Allmänt

varde dag är det flera hundra människor som söker på lägenheterna som kommer upp. vissa lägenheter har över 1000 sökande. bara en kan få lägenheten, alla andra får vara kvar och fortsätta köa till nästa. det är inte okej att det ska behöva vara så. visst kan det vara svårt att få ett boende i det område man vill bo, men det ska inte behöva vara så här svårt att hitta ett boende i en stad. dom måste bygga fler bostäder. framförallt hyresrätter. bygg bygg bygg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: