camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

one done, a lot more to go

Kategori: Allmänt

äntligen klar med discussion essay. vet inte om det blev så bra, men nu får det vara så. behöver så lite som möjligt att tänka på när jag är i prag och sen på mitt "nya" jobb :) ska träffa wittboldt på söndag när jag kommer hem från prag. ska bli jätte kul att se henne igen. var länge sedan nu. men hon verkar ha det bra iaf :) jag skulle vilja orka upp för att tvätta imorrn, men vet att jag inte kommer palla gå upp. annat jag måste hinna med imorrn är att ta mig till ica för att hämta ut ett paket, gå till ekonomikum för att lämna böcker, flytta på bilen och så borde jag äta något också. sen kl 4 börjar skolan och sen är det jobbet som gäller. efter jobbet ska jag träffa nada. blir en bra sista dag innan jag drar :) har dock bara 12 tim på mig att göra allt innan jag måste vara på skolan, så måste försöka tvinga mig själv att somna nu. wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: