camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

önska

Kategori: Allmänt

snart är det jul! har aldrig direkt någon riktig julkänsla. inte känsla för någon högtid egentligen. hoppas på att få jobba jul och nyår, känna in lite extra cash så jag kan köpa det jag önskar mig själv istället ^^
har funderat lite över vad jag vill ha, och nu längtar jag extra till den där första feta lönen i jan :)
om man nu skulle önska något från någon annan, så är det en dejt. shit, varför dejtar ingen längre? eller typ kommer med blommor? ta ut mig på middag, äventyr, whatever really.
när jag väl skaffar mig en lägenhet, vilket jag hoppas på händer snart, då vill jag ha denna spegel i hallen :) HEMNES Spegel, svartbrun Bredd: 74 cm Höjd: 165 cm
vore riktigt nice att kunna se hela sig for a change. nu är det mer vild chansning att man ser okej ut när man går utanför dörren ^^
massa saker jag har tänkt på att jag vill ha, men inte vet vart jag ska hitta dem. det enda jag visste var en spegel. snacka om rookie :p
skulle iaf vilja ha en borste som jess har, ett riktigt fynd! (; skulle även vilja ha en snygg armbandsklocka (så jag kan lägga den rosa från jag var 6år på hyllan :p ) en alkomätare och de där hårprodukterna wen. kan vara bra. kan ju iaf prova. en inpackning vore också nice, så kanske mitt hår kan börja leva igen ^^
hur nice vore det inte med ett presentkort som funkar på alla caféer och som dessutom hade en oändlig summa? för mig låter det awesome (;
jag måste skriva discussion essay nu. eller imorrn. är alldeles för seg, inte okej! ska göra soppa och kolla serier istället tror jag. de är iaf något som jag är bra på :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: