camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

spotify med reklam

Kategori: Allmänt

det får man leva med när man inte ens tänker lägga ut 50kr i månaden spotify. reklam, reklam reklam. är nice med musiken just nu i alla fall. fast jag såklart inte vet vem det är som sjunger, eller vad låten heter. fast jag har lyssnat på den en massa gånger. är ändå nice med musik. jag är sämst på låttexter, låtnamn och artister. skådespelare och filmer också. gillar att titta och lyssna. sen tar de stopp ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: