camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

tintin!

Kategori: Allmänt

nu är vi tillbaka från bion. jag höll på att somna tre gånger. så bra var den. kan vara så att det var för att jag är så trött och sliten också. den var faktiskt helt okej, men blev ingen direkt wow-effekt. när vi hade gått där ifrån och nästan var hemma så kom jag på att jag hade glömt mig plånbok. jobbigt värre. var bara att gå tillbaka och hämta den. som tur var låg den kvar mellan två stolar. måste skaffa mig en plånbok som får plats i fickan. helt klart.
eftersom det är fars dag idag så köpte jag blommor och tårta på willys efter jag kommit hem. åkte bara hem för att duscha och lämna mina prylar så åkte jag till tobbe och dennis. är helt slut efter kryssningen. orkar inte plugga. känns som att hela min kropp är spänd och väntar på att få höra om jag ska få jobbet i vakten eller inte. är även spänd över hur jag ska kunna betala resan till prag, eftersom jag faktiskt inte har några pengar. är också nervös över min bil. måste byta bromsrör på min bil innan besiktningen den 6e dec. blir körförbud imorrn. jobbigt värre. måste även köra en biltvätt, ser heeeemsk ut, med all rät eftersom jag inte tvättat den på över 2 år.
jag är riktigt stressad och trött nu. vill bara ha de där jobbet i vakten och läsa en kurs på distans så att jag kan ha så lite som möjligt att tänka på. på fredag, fredag.
innan vi tog tåget hem från sthlm träffade vi alex en stund. saknar honom galet. måste ta mer tid för att träffa honom. han kommer iaf till uppsala i helgen. nada har födelsedagsfest på fredag, sen får jag umgås med alex lördag och söndag :)
måste plugga nu, sen blir det väl att kolla serier resten av natten innan skolan börjar kl 08. tjolahopp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: