camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

tjejen med koll

Kategori: Allmänt

vad gör man när man är trött och bara inte har någon energi, någonsin? snälla säg inte kaffe eller energidryck. äckliga konstiga vätskor ^^
har suttit och kollat lägenheter, igen. gått vidare att kolla folk som söker inneboende, men tror inte att det är något för mig. vill ha något som är mitt eget, inte flytta in hos någon annan. det är det som allt handlar om. därför jag aldrig är nöjd eller kan stanna kvar. oklart om jag ens kommer få en lägenhet i enköping. lägger det på hyllan sålänge.
har slängt två par byxor den här veckan. jag ska ha massa gaderober i min nya lägenhet, luftiga gaderober med massa fina kläder. det dryga med mitt nya jobb är att man inte kan ha civila kläder, så kommer väl antagligen inte att behöva så mycket kläder ändå. ska se till att jag inte har några gröna civila kläder iaf ^^
på måndag börjar jag. fett nervös! förväntar mig det värsta, men hoppas på det bästa.
måste välja ett helt nytt ämne på discussion essay, den jag hade tänkt lämna in idag. som att jag inte har nog med grejer som springer runt med facklor i huvudet. har besikning på bilen den 6e dec. vet inte ens om jag kan ta in bilen då eftersom jag inte fått mitt schema så vet inte om jag jobbar eller inte. vet inte ens vilken tropp jag kommer hamna i. hoppas på tropp 1 dock. tror jag skulle trivas där. eller kommer nog trivas i vilken som. det löser sig.
lyssnar på spotify och undrar varför jag inte har någon bra musik. måste göra något åt det. sen. nu måste jag skriva min nya discussion essay, innan jag börjar på alla andra engelska uppgifter. blir en allnighter igen verkar det som.
laters

Kommentarer


Kommentera inlägget här: