camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

tokig

Kategori: Allmänt

känns som jag ändrar åsikt om något var 5e minut. kan aldrig bestämma mig för vad jag vill. det är galet frustrerande.
har alltid haft massa vänner omkring mig, och det låter löjligt, men har alltid drömt om att ha en vän som man ser typ hela tiden, kan prata med om precis allt och vara helt sig själv med. och nu helt plötsligt fick jag två. självklart har jag mina vänner från förr som jag otroligt glad att jag har, men jag pratar aldrig med dom. är aldrig så att vi ringer varann lite då och då bara för att prata ens. har alltid varit avundsjuk på dom som har en riktigt vän, istället för fler lite mer ytliga. en som de ringer till varje dag och berättar om precis allt. jag har alltid varit dålig på sådant. jag är inne i min egen värld och har grymt svårt för att lyssna. är upptagen med mitt jämt och har för mycket i huvudet för att verkligen lyssna. vill skärpa mig på den fronten.
eftersom jag nu träffat dessa två solstrålar som får mig att känna som att jag är i början att hitta en sådan vänskap som jag alltid velat ha, gånger 2 dessutom, så är jag rädd att jag ska sumpa det. vet inte hur men det lyckas jag väl alltid med på det ena eller andra viset. kanske är ämnad att vara denna halv-ensamma och ytliga personen. hoppas dock inte.
jaja, de löser sig.
är fett nervös över tentan jag skrev i fredags. den jag började plugga till kvällen innan och fick sitta uppe exakt hela natten för att ens kunna förstå frågorna på. har helt klart bara mig själv att skylla. tagit mig vatten över huvudet, som vanligt. har nog aldrig tagit bort det. the water remains over my stupid head ^^
är även nervös över om jag ska få jobbet i vakten eller inte. oddsen är på min sida, men de verkar aldrig spela någon roll. väntar mig det värsta men hoppas på det bästa.
imorrn ska jag träffa nya studiegruppen på sociologin. verkar vara en bra grupp så ska nog gå bra (:
sen åker jag och ms N till obo. Jess fyller 22 på lördag, så ska hem till henne och äta middag. på lördag är det halloweenfest i mobygården. blir förhoppningsvis kul :) ska leta fram lite maskeradkläder hos mamma innan. borde kunna skrapa ihop något av alla års olika utklädnader (:
ska även passa på att leta efter mina vantar i boden. de kommer behövas nu när de börjar bli så kallt. ska byta till vinterdäck också, och lämna sommardäcken hos mamma. måste även hitta någon som kan hjälpa mig fixa min bil. verkar vara svårare på den fronten. mår typ illa när jag tänker på det. måste verkligen se till att ha mindre saker att göra nästa termin. men vem är jag då? vem är jag om jag inte har en miljon saker att gömma mig bakom. vad ska jag då göra? det är frågan. kanske sitta här och lalla hela dagarna. skriva om saker som ingen bryr sig om att läsa. bloggen som varit min den där vännen som man kan spilla allt till. perfekt när man behöver prata ut sig (:
mr F. vet inte hur jag ska göra på den fronten. antagligen låta det vara som det är. måste påminna mig själv varför ibland men ja, det blir bäst såhär. orkar inte krångla till saker igen. we had a good run.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: