camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

:)

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen och äter på min micromiddag. blev broccolisoppa idag. börjar få tomt i mitt matförråd. har iaf en falukorv som jag kan klara mig på ett tag ^^ kom nyss hem från jobbet. har jobbat 6 timmar som visninsvärd på olika lägenheter runt om i Uppsala idag. nu ska jag äta upp min soppa, sen duscha och tvätta innan jag får besök. igår jobbade jag som inventerare på öob i skärholmen. jag sov då hos ansa och fick låna cykel av henne för att ta mig till jobbet som började kl 6 på morgonen. så nu har jag alltså gått upp runt kl 05 tre dagar i rad. bara idag som jag fick sovmorgon ända till nio :) jag cyklade från stuvsta strax efter 5 igår och var framme runt 05.40. jag är ganska nöjd med mig själv att jag hittade dit på 40 min med min enirobeskrivning och papperskarta! :) ska jobba lika på öob i kungens kurva på tisdag så ska till stuvsta och sova imorrn igen. nu kommer jag att hitta iaf och behöver inte stanna flera gånger med cykeln för att kolla på kartan ^^
imorrn är det skola. börjar inte förrän 13.15, SKÖNT! måste dock plugga en hel del innan. det är internationell politik och bör läsa på lite innan. har mer att skriva men tiden är tyvärr ute! min soppa och mitt te blir kallt. inte okej :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: