camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

kalopps!

Kategori: Allmänt

fick idag (när jag spelade alfapet på min systers htc) veta att kalopps stavas med endast ett p. ändå fortsätter jag att skriva det med två. kan inte ändra mig nu när jag använder det i mina olika lösenord och allt! bra att jag skriver det öppet såhär (; finns inget roligt att hitta bland mina grejer ändå, så var så god, slösa lite tid på det (;
mamma bäddade sängen åt mig här i lingbo ikväll. hon sa att man kan få lite extra, vad ska vi kalla det, ompyssling? (hittade inget bra ord för det) när man är här så sällan iaf! har en katt och en hund som tar upp hela sängen så mina fötter är utanför täcket och fryser :( de försöker värma varandra (fötterna alltså) men går inte så bra. får väl slänga iväg djuren åt sidan då det börjar krisa med värmen ^^
imorse åkte jag till ockelbo för att gå på socialnämnden. det var ett bra möte idag! hade ett lätt studiebesök runt på korttidsboendet osv. massa bra! sedan hämtade syrran upp mig så åkte vi till gävle och gick på bio med maiken och felix. såg friends with benefits. helt okej film! innan filmen åt vi middag i nian. jag beställde kycklingwok utan nudlar eller ris. fick endast wokgrönsaker i någon konstig sörja som inte alls var gott! tog bröd av jessica som jag doppade i sörjan, sen åt jag mig mätt på chips och choklad på bion istället :p
imorrn får jag pengar, ÄNTLIGEN! verkligen på tiden nu. vart helt pank idag! syrran fick bjuda på bion, snäll som hon är! :) tjejen med cash!
imorrn ska jag plocka svamp med mamma. kan nog bli kul! :)
sen har vi släktmiddag hos kina på lördag. blir sista kvällen filippa är hemma innan hon åker till laos. kanske borde dra med henne ut på krogen (;
Q gillar warhammer, vill se filmen crazy stupid love, har döpt sin katt till leia (för att det påminner om ett lejon) och ska på toppen av isberget göra en star wars tatuering! man måste bara älska knasiga människor (;
nu ska jag se mina nördiga serier! tjolahopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: