camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

kantareller

Kategori: Allmänt

idag var jag ute med mamma, maiken, felix och hundarna och plockade svamp! såg mörkt ut där vi var först. eftersom jag inte visste hur kantareller såg ut så var jag tvungen att fråga varje gång jag såg en svamp. och tro mig, det finns många olika svampar där ute ^^ hittade iaf en massa kantareller på stället vi åkte till sen. fick till slut helt enkelt sluta plocka eftersom vi hade tillräckligt. de jag plockade rensade och stekte jag och ska lägga i frysen hemma. blir värsta lyxmaten (; de andra ska vi ge till kina när vi kommer dit imorrn!
jag var ute med aaron i ca 50 min idag. tänkte vara ute i två timmar, men han blev helt inställd på att vända efter ett tag. vet inte varför. det blir mycket tjafs här hemma hela tiden. jag, mamma och maiken är så lika på nåt vis att vi blir tre poler som stöter ifrån varandra. jobbigt att det ska vara så.
jag har ställt väckarklockan på 7. eller ja, 06:45, 07:00 och 07:15. sätter alltid tre alarm eftersom jag aldrig vaknar ordentligt av första. litar inte på mig själv helt enkelt!
fick precis ett sms av en kille att jag skulle komma och ligga med honom. sen när blev jag den tjejen? inte okej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: