camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

ljummet te

Kategori: Allmänt

mitt te hinner alltid bli lite väl kallt innan jag börjar dricka. vet egentligen inte vad jag har för mig som gör att det tar sådan tid för mig att börja dricka. ibland måste jag slänga ut det för att det är för kallt. galet segt ^^ det jag har nu är iaf tack och lov drickbart. igår när jag kom hem från sthlm så hade jag ett jobb som visningsvärd. det var dock lite folk så vi fick åka hem lite tidigare. det var perfekt dag för det eftersom alex var här i uppsala. han var hos jonte hela helgen, så jag gick direkt till dem när jag kom hem. de var i pingishallen här på kantors och spelade med jontes polare. jag hängde på ett tag, sedan gick vi alla och köpte pizza. satt ute på gården och åt. mycket trevligt faktiskt. sedan spelade vi ett spel och såg efter det en film. var en bra dag/kväll!
jag har bestämt mig för att hoppa av en engelska kurs. litteraturen som är på 7,5 hp. jag kommer fortfarande ha över 50 hp att läsa denna termin, så kanske måste hoppa av någon mer, men provar detta så länge. så nu måste jag prata med skolan och försöka skicka tillbaka böcker jag köpt. har skickat iväg mail till båda så är bara att vänta till jag får svar antar jag. nu måste jag sätta lite fart om jag ska komma någon vart. seg som vanligt. farligt att sätta sig ner i sängen med datorn i knät. tiden rullar på som bara den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: