camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

pluggjobbpluggjobbpluggjobb

Kategori: Allmänt

I helgen hälsade jag, tony och oskar på viktor i lundsbrunn! var en riktigt trevlig helg med utgång, tacos, brädspel, film och allmänt bra umgånge! var skönt att få komma bort och slappna av lite.
i måndags åkte jag till ockelbo för att gå statsvandring med margaretha b kjellin! vi gick runt i byn som politiker från moderaterna för att se hur anpassat det var för funktionshindrade som synskadade, kortväxta med mera. det är viktigt att samhället är anpassat för alla, så vi bör nu uppdatera vår handikappsplan.
efter att vi var klara så åkte jag hem till Fia för att umgås med henne och loye. mätte fias mage som nu är 103cm i omkrets! kul kul (: försökte lyssna på bebisen med stetoskop men gick inte så bra :p när hampus kom hem beställde vi pizza och hade en trevlig middag. sen körde loye mig hem till jonas i gävle. kollade på fotbollen med honom ett tag innan jag åkte hem till uppsala.
igår hade jag ett seminarium i internationell politik. de gick bra och var riktigt intressant. efter det åkte jag hem för att skriva en essay i engelska och skickade iväg den. sen tvättade och handlade jag innan jag åkte iväg till jobbet på fastighetsbyrån. sen 19.30 åkte jag på styrelsemöte med muf, och sedan kl20 träffade jag lisa på storken för att fika. träffar henne varje tisdag kl 20. vi skulle egentligen gå på en nation, men dum som jag är så glömde jag ju så klart mitt nationsleg. men det var jättetrevligt med fika också!
efter det åkte jag iaf hem till filip och hampus och kollade på en ny serie jag sett på reklam. falling skies heter den. verkar rätt bra :) ska fortsätta se den ikväll efter jobbet. kl 14.30 ska jag träffa min studiegrupp på engelskan innan seminariet som börjar kl 16. ska gå igenom det vi ska göra på lektionen idag. ska ha läst två kapitel i en bok som jag inte riktigt börjat på än. måste göra det nu! imorrn är det socialnämnden som gäller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: