camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

hej världen

Kategori: Allmänt

allt kan ju inte alltid gå som man planerat. därför kanske man inte borde planera allt precis som man vill ha det. då kan man ju aldrig få det :) i fredags var jag på all in med wikström, warrebäck, björemo o skille. den biten kommer jag ihåg. det går även att spåra mina fotsteg där genom ett post på facebook och från mitt bankomatkort. sedan har jag bevis på att jag var på pulse genom stämpeln på min hand och väskan som blev kvarlämnad där. har dock inget minne av det så måste dit igen för att se hur de har renoverat om ^^ i väskan fanns iaf min hemnyckel, min mobil, körkortet, bankomatkort mm. jag var tvungen att ta mig hem till mamma i lingbo utan allt det. desirre tog ut kontanter åt mig innan jag åkte så att jag skulle lyckas ta mig hit. på bussen tar dom tydligen inte kontanter sedan två år tillbaka, men efter lite morrande o grubblande från busschauffören så fick jag åka med ändå. utan att betala. snällt ^^
nu har jag iaf varit här uppe i sveriges mitt, någonstans ute i skogen i mammas hus sedan i lördags. det har varit svårt utan telefon, men rätt skönt ändå. har bara saknat mitt spotify och mina promenad o spring appar. det finns inte så mycket att göra här uppe. jag har varit ute och sprungit med mamma två gånger. vi ska ut igen ikväll innan jag tar mig hemåt. jag har kollat klart på hela första säsongen av heart of dixie, och första säsongen av terra nova. har inte så mycket mer att kolla på nu. känner mig som en riktig soffpotatis. tobbe är på sitt rum o spelar hela dagarna och de andra är o jobbar. jag träffade fia en sväng idag iaf. jag är oerhört tacksam att vi har lyckats hålla kontakten o vänskapen intakt, trots att hon har skaffat familj o barn här i ockelbo medan jag bor på annat håll och fortsätter låtsas som att jag är 19. men 21 är ingen ålder va? kom på igår att det snart bara är ett halvår tills jag är 22. 22, wow. helt sjukt vad tiden kan gå så fort, och så långsamt på samma gång.
i måndags var vi på bio i gävle, jag, jessica, tobbe, dennis o jocke. vi såg total recall. helt okej film :)
nu ska jag laga mat så det finns till de tre arbetande tjejerna kommer hem. från ikväll kl 22:30 så har jag en telefon igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: