camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Svensk sommar!

Kategori: Allmänt

Detta år har varit riktigt bra hittills. Först var jag i darwin, australien och hälsade på sara i fem veckor. Helt underbart. Sen åkte jag till kreta en vecka med familjen. Hade all inclusive och pool utanför rummen. Asmysigt. Efter det har jag varit i sverige hela sommaren. Sveriges sommarväder brukar kunna vara riktigt dåligt, men i år toppar vi no alla listor. Eller så har jag bara lyckats vara där det är dåligt väder. Men ändå så har denna sommar varit toppen! Började med en vecka i borlänge på peace and love med wikström emelie och desiree :) Var en vecka på gotland där jag hälsade på min kära vän ulrika. Några kompisar från ockelbo kom några dagar så jag hängde en del med dom också. Asnice. Sen nu har jag varit en vecka i piteå med desiree och emelie. Har varit på bio fler gånger än jag kan räkna. Har sett bl a spiderman, rock of ages, the dictator och batman! Det har varit en utmattande sommar men sjukligt skoj. Bilade upp till pite vilket tog ca 11 tim. Men sen flög vi iaf hem :) kom hem i måndags och åkte direkt till jobbet där jag nu jobbar natt. Ska få sova hemma imorrn, tvätta o packa upp från sommaren. Sen ska jag tillbaka till jobbet o vara här tills på tisdag då jag ska åka hem till styvsyrran jesse. Hon och hennes kille flyttar in i hus idag och ska ha barn i januari. Är riktigt glad för deras skull :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: