camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

2012

Kategori: Allmänt

Detta år har varit något av de bästa. jag har gjort så mycket saker jag bara kunnat, levt ordentligt, jobbat och haft kul mestadels hela vägen. I april spenderade jag 5 veckor i Darwin, Australien där jag hälsade på sara och hennes familj. 
 
 
I juni var jag en vecka på kreta med familjen
 
 
I somras åkte jag med kollegor/vänner till peace and love i borlänge
 
 
Jag har även varit på skansen, grönalund och dop för min nya lilla kusin
 
 
Jag har gjort en bröstoperation, varit på hockey och börjat spela rugby
 
 
Jag har tagit en resa till Piteå med Desi och Emelie, träffat Emelies familj och gått på PDOL
 
 
Jag flög till Gotland en vecka för att hälsa på Ulrika som jobbade där, och träffade även lite vänner från Ockelbo :) 
 
 
En av mina nämsta vänners son har växt hela året och fyllde nyss ett år. jag har julbakat, gjort snöängel och hälsat på Ebba och Andreas uppe i Sundsvall! 
 
 
Det har även varit en hel del festande och umgänge med vänner. jag har även hunnit med en två veckors resa till Los Angeles och en tripp till Vegas. Det har varit ett riktigt bra och välfyllt år helt enkelt. Hoppas starkt på att nästa år blir lika bra <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: