camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Aldrig räkna dagar

Kategori: Allmänt

Om man har något att se fram emot varje kommande dag så behöver man aldrig räkna dagar tills något bra äntligen kommer. Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect :)

Imorrn ska jag leka med nattis o björemo. Det var riktigt länge sen jag träffade nattis nu så det ska bli jättetrevligt. Blir kanske utgång för oss, får se :)

Jag ska säga upp lägenheten imorrn också. Istället för att flytta sista maj så flyttar jag nu sista mars. Blir två månader mindre i enköping och två extra i uppsala. Funderar lite grann på att leva i bilen. Ha mina kläder där o möblerna i något förråd. Jag är aldrig hemma iaf o alltid på resande fot, så skulle kanske passa mig bra. Kanske borde köpa en husbil, haha :)

Jag har beställt en nyårsklänning som jag ska hämta ut imorrn med. Hoppas den är bra. Jag jobbar ju dag utan jour så kommer att kunna vara ute på nyår iaf. Har jobbat på nyår två år i rad, o det här blir tredje. Vet knappt ens hur man firar längre :p kommer ihåg att det var massa glitter dock, så har självklart köpt en glittrig klänning :D

På lördag ska jag träffa mina gamla vänner från ockelbo. Vi ska ta en runda ut på stan i gävle. Kommer bli riktigt awesome! :) på söndag kommer jag nog att fira jul med familjen innan jag åker tillbaka till enköping för att spendera självaste julafton på jobbet :) jobbar dock natt så får se om jag sover mig igenom kalle anka. Ne usch, ångrade mig direkt vid tanken. Klart man ska se kalle. Hade dock varit bättre om dom haft kvar den där dockan hos tomten som skriker mama.

Har bara bra dagar framför mig. Om några timmar är det löning. Då ska jag betala flygresan till australien och försöka hitta boende på nåt nice backpackers ställe :) dom drar 36% i skatt för mig, så jag hoppas på en feting summa vid midsommar :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: