camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

juluppehåll

Kategori: Allmänt

min favoritsyssla på fritiden är att se serier. dom har dock fått för sig att ta julledigt, så då får väl jag också göra det helt enkelt. istället för att börja på en ny serie, vilket jag skulle ha gjort i vanliga fall, så har jag idag iaf gjort lite andra grejer. 
 
dagen började med risgrynsgröt, mjölk o kanel. är inte det jul så säg? :)) sen mötte jag upp ferlin o tog en promenad. det var skönt att få prata av sig lite :) vi gick in hos frisören och bokade en klipptid till mig. välbehövligt! sen har jag äntligen plockat undan tvätten. att det ska vara så svårt att få så enkla saker gjorda ^^ 
 
jag har köpt syrrans bil så nu kan jag ta mig överallt. så otroligt underbart skönt! den är gul så alla är mycket välkomna att slå varandra när jag kör förbi (; mamma köpte den för många år sedan, sen har morfar haft den och sen syrran, nu jag. blir väl kanske så att jag säljer den till lillasyster sen och hon till lillebror ^^ den börjar dock bli rätt gammal och rostig. men funkar ändå som den ska :)
 
jag körde till solariumet för att ge skinnet lite färg. solariumet bestämde sig för att stänga av sig själv ungefär mitt i. efter att ha tryckt på alla möjliga knappar för att försöka få igång det igen gav jag upp. tiden fortsatte ticka och var inte så många minuter kvar, så jag klädde på mig o skulle gå där ifrån. då gick det igång igen såklart. ett riktigt ilands bekymmer ;) 
 
nu har jag iaf tagit mig en lång dusch, sedan filat och målat naglarna. nu tänkte jag ta mig en kopp te och läsa en bok lyssnandes till spotifys rock radio. perfect. 
 
 
         
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: