camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Knas

Kategori: Allmänt

Jag sa tidigare att jag skulle ha ett juluppehåll med serierna jag följer och inte börja kolla på någon ny. Så blev det ju inte såklart. För några dagar sedan började jag kolla på pan am, och efter två nätter på jobbet så har jag även börjat kolla på game of thrones och arrow. Bra där.

Klockan är redan halv 1 o jag måste få lite sömn. Allt har varit knas idag på vägen hem från jobbet. Björemo skulle köpa tågbiljett och jag skulle lägga min cykel i bilen. Björemo kommer ut o snackar om sin dyra förstaklass biljett o en bit från bilen lotsnar när jag öppnar bakluckan. Bra början. Precis när jag stannar utanför porten ringer björemo o säger att han har tappat bort sin biljett. Jag letar i bilen, hämtar upp björemo o åker tillbaka till tågstationen. Vi hittar inte biljetten såklart, och ingen har blivit inlämnad. Mannen i kuren är rätt otrevlig och inte så tillmötesgående o vi står där och krånglar ett bra tag. Till slut har vi iaf kommit fram till att pengarna har dragits men biljetten finns inte. Han ska åka imorrn så hoppas det löser sig :/

Sen åker vi till ica maxi för att hämta ut ett paket med min nyårsklänning. Där kommer det fram att paketet har kommit till ica maxi i västerås! Wtf!? :( efter att ha pratat med både företaget och schenker så ska dom försöka få paketet till enköping innan nyår. Och det är fredag innan alla röda dagar. Kanon. Medan jag sitter i bilen o försöker växla o svänga, blinka, kolla upp nr i kalendern och prata med dom om detta i telefonen så går tumnageln av. Gör jäääätteont! Kaos allting helt enkelt.

När jag kommer hem har desiree lämnat julklappar åt mig i köket. Humöret går direkt från minus till plus. Tack en massa sötnöt! <3 så nu har jag ätit en matlåda, kollat på julkalendern och ätit några bitar ur chokladkalendern. Bara tre luckor kvar.

Ska försöka få lite sömn nu så jag blir på glatt o snällt humör igen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: