camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Lucia movienight

Kategori: Allmänt

Lucia movienight med living i västerås var lika trevligt som förra året. Dom började med mammas pojkar, vilket var en riktigt bra start. Filmen var rolig från början till slut :) en fail där var dock att den filmen kommer ut på bio 25e dec, inte 2013 som det ska vara. Men det är sak samma, filmen var riktigt bra :) jag som aldrig någonsin behöver gå på tia under en film behövde gå under både första och andra filmen. Har aldrig druckit så mycket energidryck förut så det kan ju vara en orsak. Sen var jag inte lika smart som living att gå innan filmerna och i pauserna :p

Till andra filmen fick man en varsin popcorn, living tröck i sig en del av sin innan han tappade ut den på golvet ^^ o jag åt de som fanns i toppen, sen slängde resten efter sista filmen. Jag hade köpt naturgodis (fågelgodis) innan, men åt typ tre stycken bara. Var nog all dricka som gjorde en mätt :p de som hade platserna längst fram låg raklånga på golvet, det såg rätt mysigt ut faktiskt. Skulle frågat dom hur man såg där framme, om dom platserna är något att satsa på till nästa år :)

Andra filmen var med tom cruise och heter jack reacher. En rätt bra actionrulle :) tredje filmen var en som jag hade sett trailer på i usa, och hade sett fram emot att se. Den heter silver linings playbook och är med tjejen från hunger games. Jag var jättetrött då och typ halvsov genom hela filmen, så vet inte om det var därför men jag tyckte den var rätt seg o inte alls som jag hade hoppats.

Natten var iaf bra! Jag hade lånat pappas bil så vi kunde köra både dit och hem. Jag såg julkalendern i morse innan jag lade mig, men var tvungen att se om den ikväll eftersom jag var så trött innan o knappt kom ihåg nåt. Typ som när vi var fulla o såg ice age 4 på bio ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: