camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Mångorgastiska samlag

Kategori: Allmänt

Jag lyckas alltid hitta något roligare att göra än att plugga. Den här gången jobbar jag natt och har beslutat mig för att ta mig igenom en bok som jag köpte för ca 4-5 år sedan. Den handlar om taoistiskt sex "sängkammarens konst". Det är tydligen en tretusen år gammal tradition där både män o kvinnor kan få multipla orgasmer. Dom beskriver hur man ska göra som man, som kvinna och så tillsammans. Är fortfarande inne på första delen där dom beskriver till män, men det är faktiskt rätt underhållande ^^ helt klart mer intressant än plugget ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: