camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Rött päron

Kategori: Allmänt

Ramlösa med smak av rött päron är den godaste ramlösa so far. Fem av fem toasters :))

Jag har vänt på dygnet totalt nu efter lucia movienight. Vet inte när jag gick upp idag. Rios ringde kl 15 men jag tror att jag kan ha somnat om efter det ^^

Efter att ha lånat pappas bil i några dagar så längtar jag ännu mer efter en bil. O nu vill jag inte ha en skrothög längre. Efter att ha kört en saab 9-3 från 2007 så vill jag såklart ha en saab 9-3 :p får nog dock spara några månader till först. Lån med ränta är väl det värsta som kan hända. Nej tack på den. Ränta är ett fint ord för att man ska få betala mer än vad man borde. Inte nice ^^

Ikväll har jag sett that's my boy med adam sandler. Den var riktigt bra faktiskt :) jag såg någonting mer också men det är klart att jag har glömt det redan :p joo cockpit! Den var också helt ok :)

Nu ska jag leta upp laddaren till min telefon, dricka upp ramlösa rött päron ur min fina blåa moderatmugg, vinna lite yatzy över fridström ;) och sen försöka sova lite. På lördag ska vi se hobbit och på söndag ska vi till agge o alex på julfika hemma hos dom på odenplan. Kommer bli en bra helg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: