camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Tröttast

Kategori: Allmänt

Känner mig tröttare än tröttast just nu. Vaknade av mig själv innan kl 14 idag och kunde inte somna om. Det är svårt att sova på dagen så det är inte ofta man får in många timmar sömn när man jobbar natt. Har bara 1,5h kvar nu, sen borde jag kunna gömma mig i ett hörn och sova lite.

Efter många telefonsamtal blev jessica av med sin betalningsanmärkning, skönt! Behöver inte ens betala den första summan utan dom drar av allting.

Jag blir bara sämre o sämre i halsen nu. Mycket kan vara för att jag är trött, men jag kan behöva sjukanmäla mig imorrn. Om jag kommer i underfund med hur man gör ^^

Inlogget till datorn på jobbet har slutat att fungera efter att dom var här för att fixa med datorerna. Dumma mig hade sparat skolarbete där. Hej då på den o så ligger jag ännu mer efter i plugget. Orkar fortfarande inte ta tag i det. Dumma lata jag. Söööömn. Hur gör man för att hålla sig vaken? Det hade varit en fördel om jag gillade kaffe nu, det hade kanske hjälpt. Blä för det här :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: