camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Uppe innan tuppen

Kategori: Allmänt

Igår vaknade jag innan kl 06 och kunde inte somna om. Var därför jättetrött på kvällen och somnade runt 23. Idag vaknar jag innan 05 istället. Får nog ta en nap under eftermiddagen om jag inte ska somna klockan 19 ikväll :p

Igår hörde philip av sig och hade lika lite att göra som mig, så jag tog mig över till honom efter 10 någon gång och hängde där några timmar. Det var jättetrevligt så jag är glad att han hörde av sig :)

Kl 14 gick jag hem och åkte till ica med desi för att handla till nyår. Vi ska äta trerätters, mumsi :)

Sen hade jag klipptid kl 15, slingade bara utväxten och klippte topparna som vanligt, men det känns ändå mycket finare och fräschare!

När jag kom hem hade snälla desi gjort middag till mig, lyxigt värre. Sen åkte jag hem till ferlin och fick båda prata av oss lite :) skulle plugga men gick inte så bra, jag gäspade så fort jag kollade i böckerna ^^

När jag kom hem kollade jag på the day after tomorrow med desi, och sen blev det bums i säng! Det var en härlig aktiv och effektiv dag. Så som alla dagar borde vara :))

Nu ska jag nog ta mig en promenad till solariumet, eftersom dom inte öppnar förrän kl 06. Sen kl 12 åker jag till sthlm för att gå på jullunch hos moster med den sidan av släkten :)

Laters!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: