camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Uscha mig

Kategori: Allmänt

Blää för alkohol. Man blir inte frisk av vin, helt klart. är värre i halsen nu, rösten liksom kommer och går.
ska ta det jättelugnt nu så jag blir frisk till jobbet på tisdag. 
vi var till saluhallen igår, det var ett riktigt bra ställe. Är nästan lite ledsen att jag inte har varit där förut ^^ man märker att man har varit ute i enköping för länge, o var alldeles för länge sen jag var ut i uppsala. Nu längtar jag ännu mer till i sommar då jag flyttar tillbaka till denna mysiga stad :) kan gå o fika en massa igen, träffa lite civila människor o prata massa strunt. saluhallen blir definitivt nya partystället ;) 
 
jag har en blåsa på sidan av tungan som nuddar tänderna och gör ont när jag pratar. Sjuuukt irriterande :p
 
nada ligger o sover o jag kollar klart på sagan om ringen. Idag ska vi till knivsta på julmys o bak :) 
 
på lördag är vi 16st som ska gå och se the hobbit på rigoletto i sthlm. Fett taggad nu :)) kommer bli asnice! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: