camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

walking dead

Kategori: Allmänt

ligger hemma i sängen o bölar till walking dead ^^
 
har precis köpt 13 biljetter till the hobbit den 15e dec. ska se den på vip plats på rigoletto i sthlm med syrran, desi, björte, strankan, wikström, lignell, engström, stenvall, sjölander, nilsson och flera :) det är 18 års gräns och dom har en bar på balkongen under filmen. kan bli intressant, filmen är ju ändå 3 timmar lång ;) 
 
jag jobbar hela tiden just nu. kom hem ikväll och ska jobba natt åt nordby imorrn som är sjuk. jag fårövertid så det är nice! behöver verkligen pengar nu. 
 
sista maj ska jag säga upp lägenheten till. då drar desi till affe och jag till uppsala. det kommer bli skönt att komma till en större stad, närmare familjen och kunna skilja mer mellan jobb och privatliv. det blir nog bra :)
 
julkalendern är fortsättning på greveholm, awesome! jag har köpt adventsljus och chokladkalender. i helgen bakade vi pepparkakor, lussebullar och mjuk pepparkaka i vakten. jag har massa julkänsla i år. det är ruggigt kallt nu bara. runt 16 minus, uscha! 
 
idag installerade jag lol på datorn. blir nog inget plugga de nätter jag har framöver mig i veckan på jobbet iaf ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: