camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

when darkness falls

Kategori: Allmänt

det är svårt att bli besviken på nomys låtar. riktigt bra är han :) 
 
igår natt bokade jag en resa till mig själv. så blir dyra julklappar till mig själv i år. både resa och bil. lovely ;D jag åker iaf 4 veckor för att hälsa på emelie och sara på guldkusten, surfers paradise i australien :) det blir två långa resor till australien inom ett år. sist var jag där i april i 5 veckor och hälsade på sara i darwin. eftersom det inte har gått ett år än så kan jag använda mig utav samma visum. toppen! :) 
 
 
nu ska jag snart åka till jobbet. jag ska alltid sega ordentligt när jag har riktigt gott om tid. börjar 13.30, så självklart sitter jag kvar vid köksbordet i mogronrock och dricker te när klockan snart är 13. bra milla ^^ 
 
jag har iaf fått i mig frukost och kollat på julkalendern. har kollat en del på boenden i surfers paradise också, men man får räkna med några tusen när det gäller så många nätter tyvärr. tur att jag är ung o dum och älskar att slänga bort pengar! :p
 
         
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: