camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

Winter wonderland

Kategori: Allmänt

Skottbilarna har kommit hela natten för att skotta bort all snö på jobbet. Det är ett riktigt winter wonderland här just nu. Hoppas det håller i sig hela vintern nu.

Vill bara lägga mig i soffan med en filt, tända ljus och en kopp te. Jag har snart tagit mig igenom säsong 2 på the walking dead. Fastnade för serien direkt. Jag såg ett avsnitt från säsong 3 hos björemo förut, så det har spoilat lite om vilka som överlever osv, men det är spännande ändå :)

På måndag ska jag till ockelbo över dagen. Ska på sista återbesöket för tuttarna, och hälsa på fia. Får se om det blir utgång med nada i uppsala på lör, och bio på sön :)

Rebin har lämnat en ballerina kaka åt mig o jag kämpar för att inte äta upp den ^^ dags att börja tänka på beachen :p

Vaknade halv 4 av mig själv idag. Gör alltid det när jag jobbar natt. Hade lite ont i halsen men tränade lite lugnt ändå. Självklart blev det värre. Det räcker inte med lathet för att sätta stopp för träning, det måste vara en massa oändliga förkylningar också :/

Syrran har fått en betalningsanmärkning utan att det var hennes fel alls. Jäkla tre och posten som inte kan skicka rätt, och på någonting som jag besällde i hennes namn. Nu säger dom att enda sättet att bli av med anmärkningen är att polisanmäla mig. Just typiskt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: