camifrankie

Okej, då kör vi igång på riktigt då! Denna blogg kommer att användas till att skriva om träning, mat och hälsa. Jag stävar efter en hälsosam livsstil, och vill gärna hjälpa så många som möjligt att hitta sin egen sunda livsstil. Jag gick en kurs i kostrådgivning i april, och ska gå fördjupningsdelen nu i oktober, och tanken är att dela med mig av den kunskap jag fått :) jag kommer även dela med mig lite av min vardag och hur mitt liv ser ut. Ska göra mitt bästaste att skriva varje dag :)

2012

Kategori: Allmänt

enligt några indianer som levde typ samtidigt som hjulet uppfanns eller nåt säger att vi alla kommer dö i år. i slutet på december men ändå, det är inte så långt kvar. varför inte hänga på i leken och låtsas som att detta är sista året någonsin. tanken är ju rätt bra i för sig, att alla dör samtidigt, för då finns det ju ingen kvar att lida och sakna dom som dog, eller hur? hur som helst, så kommer jag göra mitt bästaste för att 2012 ska bli awesome helt enkelt.
i fredags var det en av dom galnaste nätter jag varit med om. var på krogen i enköping med anne och kollegorna. somnade med alla kläder på i en soffa med en soffkudde och filt hos min lillebror på odenplan i sthlm runt kl 09 på morgonen. det värsta med den här sjuka kvällen är att jag var nykter hela tiden. inte en droppe alkohol. har en deal hemma så får inte dricka på 4 mån. jag hällde i mig en massa vatten och energidryck istället. tänkte inte alls på att det faktiskt finns alkoholfri öl och vin. dum som jag är ^^ hade kul ändå iaf :)
där låg jag iaf på soffan, sliten som ett djur och blev väckt av wittan och åslund ca halv 10, alltså en halvtimme efter jag däckat. fick någon timme sömn till innan det var dags att åka och träffa dom på stan. efter det åkte jag hem till moster kina på middag. var framme i uppsala runt kl 20 och gick och lade mig direkt. somnade direkt också. helt galet. vaknade 02.50 av en riktigt hemsk mardröm med död, skjutningar och blod. inte okej. somnade iaf om. vaknade igen kl 08, kollade på klockan och somnade sen om igen. behövde inte gå upp förrän kl 09 eftersom jag skulle vara på jobbet kl 10. 10.07 ringer håkan från jobbet och undrar var jag är. vaknade iaf av signalen fast jag bara hade vibrationen på ^^ då hade jag iaf försovit mig. 15 tim sömn. galet helt enkelt.
mormor, persson och fia fyller år idag. massa grattis till er <3
nu är kl snart 20 igen och jag ligger i sängen, redo att sova. måste egentligen plugga. har tenta imorrn. uscha mig för den. ingen kan vara sämre än mig på att plugga. engelsk grammatik är det dessutom. kul, nej tack. ska träffa anne en snabbis på stan innan. blir trevligt. sågs i gränby idag också. känns bra att ha tillbaka henne i mitt liv :)
dags att "plugga"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: